Dzisiaj jest Środa, 23 maja 2018 Imieniny: Leoncjusza, Michała, Renaty Mapa strony | Kontakt
Lorem ipsum dolor sit amet
Usługi Medyczne dla Całej rodziny

POZ

Do świadczeń udzielanych bezpłatnie dla wszystkich ubezpieczonych w ramach kontraktu z Narodowym Funduszem Zdrowia należą m. in.:

  • badania i porady lekarskie,
  • diagnostyka i leczenie,
  • kierowanie na leczenie specjalistyczne, szpitalne, uzdrowiskowe,
  • szczepienia ochronne określone w kalendarzu szczepień,
  • opieka nad niepełnosprawnymi,
  • promocja zdrowia i profilaktyka chorób.

W trosce o kompleksowość świadczeń Podstawowej Opieki Zdrowotnej nasi Pacjenci mogą korzystać z usług lekarzy rodzinnych, pediatrów, pielęgniarek środowiskowo – rodzinnych i położnych.

Jeżeli chcesz być objęty opieką:

  • lekarską
  • pielęgniarską (zabiegi, opieka domowa, profilaktyka)
  • położniczą (opieka nad kobietami w ciąży i połogu, nad noworodkiem i niemowlęciem)

wypełnij deklarację, którą otrzymasz w rejestracji lub klikając poniżej:



ZASADY REJESTRACJI PACJENTÓW

DO LEKARZY POZ

W REJESTRACJI GŁÓWNEJ PL WAT

1. Rejestracja czynna jest w godzinach 7:00 – 20:00

2. Pacjenci rejestrować się mogą osobiście, telefonicznie lub za pośrednictwem osoby trzeciej.

  • W przypadku rejestracji Pacjentów niezarejestrowanych w PL WAT wymagane jest stawiennictwo osobiste, w celu założenia Karty Historii Zdrowia i Choroby.
  • Rejestracja umożliwia rezerwację numerków z wyprzedzeniem, do dyspozycji Pacjentów są trzy numerki do lekarza na dany dzień.

3. Rejestracja telefoniczna odbywa się od godziny 8:00

  • Zapisy przyjmowane są po numerem telefonu: 22 419 32 10
  • Rejestracja udostępnia dwa numerki do każdego lekarza na dany dzień dla Pacjentów zapisujących się telefonicznie.

ZE WZGLĘDU NA MAŁĄ LICZBĘ NUMERKÓW DOSTĘPNYCH PRZY ZAPISIE TELEFONICZNYM SUGEROWANYM SPOSOBEM REJESTRACJI DO LEKARZA POZ JEST ZAPIS DOKONYWANY PRZY OKIENKU REJESTRACJI.


4. Aby numerek został wydany, Pacjent obowiązany jest przedstawić Rejestracji ważny dokument tożsamości, zawierający numer PESEL, w celu weryfikacji w systemie eWUŚ.

5. Podczas rejestracji wyznaczany jest termin wizyty, który może zostać zmieniony po obustronnym uzgodnieniu.

6. W przypadku rezygnacji z ustalonego terminu wizyty lub konieczności jego zmiany, obowiązkiem Pacjenta jest powiadomienie o tym fakcie Rejestracji. Umożliwi to wykorzystanie wolnego terminu przez inne osoby.

7. Poza kolejnością zapisywane i przyjmowane są uprawnione osoby:

  • Honorowi dawcy krwi
  • Zasłużeni dawcy przeszczepu
  • Legitymacja lub zaświadczenie o przyznaniu uprawnień kombatantów
  • Legitymacja inwalidy wojennego
  • Legitymacja osoby represjonowanej

8. W przypadku, gdy do Rejestracji zgłasza się Pacjent o stanie zdrowia wymagającym natychmiastowego udzielenia świadczenia zdrowotnego jest on bezzwłocznie kierowany przez Rejestratorkę do gabinetu zabiegowego.

9. Uwagi i skargi na pracę Rejestracji można składać do Sekretariatu PL WAT znajdującego się na IV piętrze.

ABY SKARGA ZOSTAŁA ROZPATRZONA MUSI ZAWIERAĆ IMIĘ, NAZWISKO ORAZ ADRES KORESPONDENCYJNY PACJENTA.


| POZ
Akceptuję
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.